- vrátane DPH 297,99 €Najnižšia cena v období 30 dní pred zľavou 262,79 € (+14%)Cena odporúčaná výrobcom 399,99 € (-25%)
Zoznam prianí
- vrátane DPH 305,99 €Najnižšia cena v období 30 dní pred zľavou 313,99 € (-2%)Cena odporúčaná výrobcom 429,99 € (-28%)
Zoznam prianí
- vrátane DPH 297,99 €Najnižšia cena v období 30 dní pred zľavou 262,79 € (+14%)Cena odporúčaná výrobcom 399,99 € (-25%)
Zoznam prianí
- vrátane DPH 323,99 €Najnižšia cena v období 30 dní pred zľavou 286,19 € (+14%)Cena odporúčaná výrobcom 459,99 € (-29%)
Zoznam prianí
- vrátane DPH 329,99 €Najnižšia cena v období 30 dní pred zľavou 295,19 € (+12%)Cena odporúčaná výrobcom 449,99 € (-26%)
Zoznam prianí
- vrátane DPH 299,99 €Najnižšia cena v období 30 dní pred zľavou 271,79 € (+11%)Cena odporúčaná výrobcom 419,99 € (-28%)
Zoznam prianí
Nemo Equipment - moderné cestovné vybavenie
Americká značka je špecialistom na dizajn a výrobu turistického vybavenia. Vďaka moderným materiálom a konštrukčným riešeniam je zariadenie veľmi ľahké a vysoko spoľahlivé. Použité materiály sú odolné, čo znamená, že jednotlivé výrobky spoločnosti Nemo vydržia mnoho sezón. Jadro sortimentu tvoria doplnky potrebné na večerné vychádzky. Kompaktné stany poskytujú úkryt pred dažďom a vetrom. Teplé spacie vaky s charakteristickým tvarom zaručujú skvelý spánok. Nepostrádateľné budú aj karimatky a matrace. Katalóg výrobkov dopĺňajú vankúše, nábytok a cestovné doplnky. Výrobky Nemo Equipment sú k dispozícii v mnohých variantoch. Preto si tu prídu na svoje milovníci outdoorových výletov k jazeru, ako aj milovníci dlhých túr po horských chodníkoch.
História značky Nemo
Každý deň 25 ľudí a deväť psov prijíma nové výzvy v starom 200-ročnom mlyne v meste Dover v štáte New Hampshire. Tento zohratý tím vyvíja nové riešenia pre turistické a outdoorové vybavenie. Budovy sa nachádzajú na rieke, po ktorej sa môžete plaviť na kanoe priamo do Atlantického oceánu. Hodinu cesty autom na sever sa zasa nachádzajú Biele hory, ktoré sú známe premenlivým a často nepriaznivým počasím. Značka NEMO Equipment sa zrodila práve z lásky k objavovaniu nových ciest a hľadaniu neznámeho. Dobrodružstvá v prírode poskytujú úplne nový pohľad na tvorbu samotného zariadenia aj na celý model riadenia spoločnosti. Preto tí, ktorí sa podieľajú na tvorbe značky, majú aj naďalej radosť a uspokojenie z toho, že na trh prinášajú inovatívne outdoorové vybavenie. Všetci sú súčasťou úzkeho tímu, ktorý sa mimo práce stretáva na trekingových, cyklistických alebo lyžiarskych výletoch. Vtedy sa rodí množstvo nápadov na nové produkty, ako aj inovatívne dizajnové riešenia.
Záujem o životné prostredie
Ľudia, ktorí tvoria značku NEMO, veria, že existuje model udržateľného a zodpovedného podnikania. Starostlivosť o prírodu nie je len niečo, čo sa robí počas sviatkov, ale mala by sa prejavovať konkrétnymi činmi. Od samozrejmých, ako je inštalácia solárnych panelov, až po tie, ktoré si vyžadujú viac úsilia, ako je napríklad vývoj ekologickejších receptúr na hydroizoláciu. Turistické vybavenie Nemo Equipment je vyrobené tak, aby vydržalo čo najdlhšie. Vďaka moderným pevným materiálom sa jednotlivé výrobky môžu používať ešte dlhšie, namiesto toho, aby predčasne skončili na skládkach. Výrobca tiež podporuje opravu zariadenia. Niekedy stačí drobné prešitie, podlepenie švov alebo záplata, aby zariadenie mohlo fungovať aj na ďalších cestách.
Podobne ako iné špičkové turistické produkty, aj produkty značky Nemo používajú ako izoláciu prírodné páperie. Spoločnosť však dbá na to, aby pochádzali z overených zdrojov. Musí mať certifikát RDS (Responsible Down Standard), čo znamená, že páperie pochádza len z humánnych zdrojov. Okrem toho zabezpečuje, aby sa počas chovu zabezpečili dobré životné podmienky husí a kačíc. Americký výrobca venuje mimoriadne vysokú pozornosť aj vodeodolným a vodoodpudivým látkam. Vďaka vlastnému chemickému oddeleniu vyvíja stále nové receptúry na hydroizoláciu a nátery odolné proti dažďu, ktoré používajú menej a menej látok škodlivých pre životné prostredie. Vďaka tomu poskytuje turistický výstroj Nemo skvelú ochranu pred nepriaznivým počasím a zároveň má menší vplyv na prírodu. Merajú sa všetky činnosti spoločnosti a ich vplyv na prírodu. Je to jeden z prvých menších výrobcov, pre ktorých bol definovaný Higgov index. Ide o celú správu, ktorá ukazuje tlak spoločnosti na životné prostredie, ako aj identifikuje konkrétne miesta, kde je možné dosiahnuť ďalšie zlepšenia.