top

Objednávky

Ako skontrolujem stav mojej objednávky?

O zmene stavu Vás budeme informovať e-mailom. Stav objednávky môžete skontrolovať aj vo svojom používateľskom účte.

Aká je dodacia lehota?

Tovar sa zvyčajne odosiela do 24 hodín od prijatia objednávky.

Ako zruším svoju objednávku?

Kontaktujte Oddelenie služieb zákazníkom e-mailom: [email protected].

Môžem pridať produkt alebo skombinovať niekoľko objednávok do jednej zásielky?

Nie je možné pridať produkty do už zadanej objednávky.

Vystavujete firmám faktúry?

Nie, momentálne spoločnostiam nevystavujeme faktúry.

Prečo mi neprišiel e-mail so súhrnom mojej objednávky?

Skontrolujte priečinok spam, ponuky alebo iný priečinok, ktorý vopred stanovil váš poskytovateľ e-mailových služieb. Skontrolujte tiež, či je naša adresa [email protected] pridaná do zoznamu dôveryhodných odosielateľov.

Musím sa zaregistrovať?

Nemusíte sa registrovať, aby ste mohli zadať objednávku v našom obchode.

Je produkt k dispozícii?

Áno. Produkty uvedené na webovej stránke sú k dispozícii v našom sklade.